Life coach blog

Jót jobbá

Ki vagyok én?

2019. május 16. - .BFG.

baranyi-fenyo-georgina.pngBaranyi-Fenyő Georgina vagyok, life és business coach. 

Szociális munkásként diplomáztam 2010-ben, mely során a segítő szakmák egy igen érdekes és szerteágazó oldalával sikerült kapcsolatba kerülnöm. Itt volt szerencsém megismerkedni a pszichológia alapjaival is. Innentől kezdve vált a mindennapjaim részévé a pozitív pszichológia és az önfejlesztés.

segítő szándék és a segítő szakmák mindig is közel álltak hozzám. Végül felismertem, hogy a coach szakma lesz az én igazi utam, ebben találtam meg a hozzám legközelebb álló segítési formát.

A coaching során nem adok neked tanácsot és nem mutatok utat. Abban hiszek, hogy te vagy az, aki legjobban ismered legjobban a saját élethelyzetedet és hiszem, hogy a megoldás is benned van. A megoldáshoz vezető úton azonban én melléd állok, és segítelek, hogy könnyebben és valóban elérd amit szeretnél.

Kérdéseimmel és a coaching további eszközeivel, személyreszabottan segítek neked megfogalmazni céljaidat és mindaddig kisérlek utadon, ameddig szükséged van rá.

Ha kiváncsi vagy, milyen témákban fordulhatsz hozzám, nézd meg miben segítek pontosan.

Fontosnak tartom, hogy a közös munkánknak közös kereteket határozzunk meg, azonban az alábbi etikai alapelvek mindig a munkám alapját képezik:

  • Hiszek benned.
  • Bízok benned és te bízhatsz bennem.
  • Tiszteletben tartalak.
  • Amiről nálam szó van, az ott is marad (titoktartás).
  • Lehetőséged van megszakítani a coaching folyamatot.

 

jotjobba-jelentkezes.png

A bejegyzés trackback címe:

https://jotjobba.blog.hu/api/trackback/id/tr1514830094
süti beállítások módosítása